Žijete-li v přesvědčení, že to, co zveřejníte na svých internetových stránkách, doputuje až ke strašné spoustě cizích uživatelů této globální sítě, pletete se. Každý na světě sice bude mít teoreticky možnost si takové stránky otevřít a prostudovat, jenže těch, kteří tak učiní, bude nakonec třeba i zoufale málo. A může dojít i k tomu, že o vaše internetové stránky neprojeví pražádný zájem vůbec nikdo.
Nepotěšil jsem vás? Doufali jste, že si pořídíte nějakou tu internetovou prezentaci, abyste se předvedli celému světu nebo aspoň jeho žádoucí části, a teď jste na vážkách, zda byste neměli s takovými pokusy přestat, když je vaše prosazení se tak nepravděpodobné?
Pokud ano, přeberte si to, jak chcete. Je jenom na vás, zkusíte-li tu štěstí nebo ne. Chtěl jsem jenom, abyste při tom nepodléhali přehnaným očekáváním, která se vám automaticky sotva splní. Což ale neznamená, že by to bylo úplně beznadějné. Protože existují i způsoby, jak si svou úspěšnost na internetu zařídit a prosadit.
Když vaše stránky vzniknou, určitě nebude jejich návštěvnost světoborná.
Ale dá se najít nějaký ten SEO expert, který vám do jisté míry dokáže pomoci, aby to nezůstalo takto beznadějné napořád. Specialisté totiž zvládají to, čemu se říká optimalizace pro internetové vyhledávače, a na rozdíl od amatérů, kteří už se o to nejednou pokoušeli klidně i sami, se jim tu daří dosahovat docela výrazných úspěchů. A když vám nějaký takový SEO specialista vaše stránky optimalizuje, mohou se vaše šance na úspěch na internetu výrazně zvětšit.
Protože k čemu je taková optimalizace pro internetové vyhledávače? K tomu, aby zbavovala optimalizované weby jejich nedostatků a zajišťovala jim to, co je potřeba pro jejich lepší hodnocení internetovými vyhledávači. Když se totiž nějaká prezentace na internetu těší přízni vyhledávačů, je těmito nabízena hledající internetové veřejnost přednostně. A tím je velká návštěvnost jistotou.